– Sklandžios biuro veiklos organizavimas ir vykdymas (įmonės dokumentų ruošimas; telefoninių skambučių ir el. laiškų srautų valdymas; korespondencijos tvarkymas; biuro tvarkos palaikymas; kanceliarinių prekių bei kitų biuro poreikių planavimas ir užsakymas; verslo kelionių organizavimas).
– Personalo skyriaus veiklos įgyvendinimas (darbuotojų paieška ir atranka, personalo skyriaus dokumentų administravimas, darbas su apskaitos programa; naujo darbuotojo įvedimo ir kitų projektų vystymas).
– Dalyvavimas personalo projektuose ir iniciatyvose bei aktyvus įsitraukimas į vidinius įmonės procesus siekiant gerinti bendrą organizacijos kultūrą.
Tikimės, kad Jūs:
•Turite aukštąjį arba aukštesnį išsilavinimą administravimo/ žmogiškųjų išteklių/ verslo vadybos srityje.
•Turite ne mažiau kaip 1 metų patirtį administravimo, biuro valdymo, personalo ir/ ar atrankų procesuose.
•Išmanote raštvedybos bei dokumentų valdymo principus.
•Esate įgijęs (-usi) kompiuterinį raštingumą (MS Office, MS Outlook).
•Gebate bendrauti anglų ir/ ar rusų kalba.
•Veikli, savarankiška ir atsakinga asmenybė.
•Turite puikius komunikacijos ir bendravimo gebėjimus.
• Sklandų ir sistemingą įvedimą į biuro- personalo vadybininko poziciją.
• Draugišką komandos aplinką.
• Bendrus skyriaus susirinkimus, veiklas komandos formavimui.
• Patirtį sėkmingai augančioje įmonių grupėje.
• Galimybę prisidėti prie verslo vystymo ir plėtros.
• Vidinius ir išorinius mokymus suteikiant galimybes tobulėti profesinėje srityje.
• Patogų darbo grafiką pirmadienį-ketvirtadienį 8.00-17.00 val., penktadienį 8.00-16.00 val.
• Darbui reikalingas priemones.
• Sveikatos bei NA draudimą ir kitas Adampolis Group darbuotojams skirtas papildomas naudas.
• Dalyvauti įmonės renginiuose, šventėse ir kartu kurti vidinę kultūrą.
Susisieksime tik su atrinktais ir reikalavimus atitinkančiais kandidatais. Konfidencialumas garantuojamas.