• Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas.
• Vadovų ir darbuotojų konsultavimas administracijos klausimais.
• Vidinės padalinio komunikacijos užtikrinimas.
• Dokumentų rengimas, sisteminimas, bendravimas su klientais.
• Glaudus bendradarbiavimas su personalo skyriaus kolegomis vykdant darbuotojų paiešką ir atranką, vidines iniciatyvas, projektus bei renginius.
Tikimės, kad Jūs:
• Turite aukštąjį arba aukštesnį išsilavinimą administravimo/ verslo/ žmogiškųjų išteklių vadybos srityje.
• Turite patirties administravimo, biuro valdymo, personalo ir/ ar atrankų procesuose.
• Išmanote raštvedybos bei dokumentų valdymo principus.
• Esate įgijęs kompiuterinį raštingumą (MS Office, MS Outlook).
• Gebate bendrauti anglų ir/ ar rusų kalbos.
• Veikli, sąmoninga, savarankiška ir atsakinga asmenybė.
• Turite puikių komunikacijos ir bendravimo gebėjimų.
• Draugišką atmosferą darbe ir profesionalų kolektyvą.
• Patirtį sėkmingai augančioje ir tarptautinėje įmonių grupėje.
• Galimybę prisidėti prie verslo vystymo ir plėtros.
• Vidinius ir išorinius mokymus suteikiant galimybes tobulėti profesinėje srityje.
• Patogų darbo grafiką pirmadienį-ketvirtadienį 8.00-17.00 val., penktadienį 8.00-16.00 val.
• Kokybiškam darbui reikalingas priemones.
• Sveikatos bei NA draudimą ir kitas Adampolis Group darbuotojams skirtas papildomas naudas.
• Dalyvauti įmonės renginiuose, šventėse ir kartu kurti vidinę kultūrą.