– Vykdysite darbuotojų paiešką ir atranką, adaptacijos proceso koordinavimą.
– Būsite atsakingas už personalo dokumentų administravimą.
– Įmonės vidinių tvarkų bei pareiginių nuostatų peržiūrą ir rengimą.
– Bendradarbiausite su mokymo įstaigų atstovais bei studentais praktikos klausimais.
– Dalyvausite ir vykdysite vidinius skyriaus projektus: adaptacijos ir kaitos valdyme, ryšio palaikyme su darbuotojais, mikroklimato monitoringe, švenčių organizavime.
Tikimės, kad Jūs:
– Turite ne mažiau kaip 1 metų patirties personalo administravimo ir atrankų srityse.
– Išmanote ir praktikoje taikote LR Darbo kodeksą ir kitus su darbo santykiais susijusius norminius aktus.
– Suprantate HR procesus ir gebate juos pritaikyti praktikoje.
– Turite gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius.
– Gebate savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
– Esate atsakinga, komunikabili, iniciatyvi asmenybė ir noriai imatės naujovių diegimo.
• Sklandų ir sistemingą įvedimą į personalo vadybininko poziciją.
• Draugišką komandos aplinką.
• Bendrus skyriaus susirinkimus, veiklas komandos formavimui.
• Patirtį sėkmingai augančioje įmonių grupėje.
• Galimybę prisidėti prie verslo vystymo ir plėtros.
• Vidinius ir išorinius mokymus suteikiant galimybes tobulėti profesinėje srityje.
• Patogų darbo grafiką pirmadienį-ketvirtadienį 8.00-17.00 val., penktadienį 8.00-16.00 val.
• Darbui reikalingas priemones.
• Sveikatos bei NA draudimą ir kitas Adampolis Group darbuotojams skirtas papildomas naudas.
• Dalyvauti įmonės renginiuose, šventėse ir kartu kurti vidinę kultūrą.
Susisieksime tik su atrinktais ir reikalavimus atitinkančiais kandidatais. Konfidencialumas garantuojamas.