Būsite atsakingas už:
– Prekių priėmimą, išdavimą ir sandėliavimą (naudojame kompiuterizuotas sistemas, kaupiklius).
– Atsarginių detalių parinkimą, užsakymus bei tiekimą iš centrino įmonės sandėlio.
– Įrankių priežiūrą/ nurašymus.
– Sandėlio tvarkos bei švaros palaikymą.
– Bendravimą su klientais (užklausų atvykus, telefonu ar el. paštu priėmimą).
Mes tikimės, kad Jūs:
– Turite ne mažiau nei 1 metų patirtį tiekimo / sandėliavimo srityje.
– Įgijote ne žemesnį nei vidurinį išsilavinimą.
– Turite įgūdžių dirbant su MS Office bei apskaitos programomis.
– Turite B kat. ir krautuvo pažymėjimus.
– Esate atsakingas, kruopštus bei gebate dirbti savarankiškai.
Mes Jums siūlome:
– Darbą autorizuotame MAN autocentre.
– Reikalingas darbo priemones, įrankius bei įrangą.
– Darbo aprangą, kuri nuolatos prižiūrima ir atnaujinama.
– Padedantį ir draugišką kolektyvą.
– Darbo grafiką pirmadienį-penktadienį, savaitgaliai ir šventinės dienos laisvos.
– Vidinius ir išorinius mokymus suteikiant galimybes tobulėti profesinėje srityje.
– Nelaimingų atsitikimų draudimą, sveikatos draudimą ir papildomas naudas.
– Įmonės renginius bei šventes.