Skip to main content

  • Permainos tolimųjų reisų sunkvežimių transporte: viena iš pasaulio pirmaujančių logistikos paslaugų teikėjų ir Europos sausumos transporto rinkos lyderių priima pirmuosius dešimt iš planuojamų 100-to MAN eTGX.  
  • Ekologiškas ir efektyvus:  naujieji MAN eTGX Ultra Low Liner pritaikyti mega priekabų eksploatavimui užtikrinant maksimalų tūrio panaudojimą.  
  • Elektriniai liūtai kelyje: DB Schenker vairuotojai perveža naujus MAN eTGX iš Miuncheno į savo logistikos centrus visoje Vokietijoje.  
  • Pradininkai: DB Schenker ir MAN pasirašė papildomą susitarimą dėl 50 MAN eTGL 12 tonų.   

Pirmieji 10 elektrinių MAN sunkvežimių – DB Schenker parke  

Sausio 29 d. viena iš pasaulyje pirmaujančių logistikos paslaugų teikėjų ir Europos sausumos transporto rinkos lyderių – DB Schenker – tiesiogiai iš MAN Truck & Bus gamyklos Miunchene priėmė pirmuosius 10 MAN elektrinių tolimųjų reisų sunkvežimių. Iškart po iškilmingo perdavimo, kurį atliko Friedrich Baumann, MAN Truck & Bus Pardavimų ir klientų sprendimų valdybos narys, sunkvežimių vairuotojai pristatė naujus MAN eTGX į DB Schenker logistikos centrus visoje Vokietijoje. Iš ten MAN eTGX Ultra vilkikai, specialiai sukurti didelėms apkrovoms ir tinkami naudoti su mega priekabomis, išriedės į kelius.  

Šios priekabos jau daugelį metų naudojamos automobilių pramonėje, tačiau taip pat yra pritaikomos kitose srityse, kuriose reikalingas didelis krovininis tūris. Didelė krovimo talpa padeda transportui tapti ekologiškesniu ir kartu su visiškai elektriniu MAN eTGX Ultra Low Liner prisideda prie tvaraus CO2 emisijų mažinimo. DB Schenker ir MAN 2023 m. pasirašė susitarimą, pagal kurį iki 2026 m. įmonės parką papildys 100 elektrinių sunkvežimių.  

Per pirmojo MAN eTGX perdavimo ceremoniją abi bendrovės taip pat pasirašė susitarimą dėl 50 MAN eTGL sunkvežimių tiekimo. Visiškai elektrinį 12 tonų sunkvežimį, skirtą miesto krovinių pervežimui, bus galima užsisakyti nuo 2025 m. balandžio.   

DB Schenker skatina pokyčius turimame transporto priemonių parke  

DB Schenker jau daugelį metų vykdo nuoseklią tvarumo strategiją. Be nuolatinio perėjimo prie alternatyvių pavarų sistemų taip pat siekiama efektyvumo didinimo logistikos grandinėje.  

„Kaip nulinių emisijų pavarų technologijų lyderis, DB Schenker ir toliau investuos į tvarius sprendimus. Džiaugiamės būdami pirmieji klientai, kurie gali pradėti eksploatuoti MAN eTGX sunkvežimius. Kai kurios šių transporto priemonių bus naudojamos kasdieniuose darbuose bendrųjų krovinių tinkle, dviejų pamainų režimu, pavyzdžiui, vykdant kasdienius reisus tarp Dortmundo ir Hanoverio centrų – aiškina Cyrille Bonjean, DB Schenker Europos Sausumos transporto vykdomasis viceprezidentas.  

Marc Pühler, DB Schenker Europos Sistemų operacijų vyresnysis viceprezidentas, priduria: „Šiandien ypatinga diena DB Schenker. Be pirmųjų MAN tolimųjų reisų elektrinių sunkvežimių priėmimo, pasirašėme susitarimą dėl 50 MAN eTGL sunkvežimių tiekimo. Iki šiol rinkoje nebuvo 12 tonų elektrinio sunkvežimio, bet dabar situacija keičiasi su eTGL. Šis modelis idealiai tinka kiekvienam kilometrui mieste. Didžiuojamės, kad galėjome prisidėti prie šio modelio kūrimo ir nekantriai laukiame pirmųjų serijinių transporto priemonių.“  

MAN eTruck: technologinės inovacijos yra raktas  

MAN eTGX Ultra Low Liner yra klasės pradininkas: 950 mm puspriekabės aukštis, itin trumpa 3,75 m ratų bazė ir maksimali baterijos talpa leidžia nuvažiuoti maždaug 500 km viena įkrova. Tai puikus sprendimas transportui, kuriam svarbus maksimalus krovimo tūris iki 3 metrų aukščio.  

Dėl modulinės baterijų koncepcijos su keturiomis, penkiomis arba šešiomis baterijomis ir 449 AG bei 544 AG galiomis sunkvežimis gali būti optimaliai pritaikytas bet kokiai transporto užduočiai. Standartinė CCS įkrovimo technologija (iki 375 kW) gali būti papildyta nauju MCS standartu, leidžiančiu krauti iki 1 megavato galia. Tai leidžia ypač greitai įkrauti baterijas vairuotojo poilsio pertraukų metu.  

Be to, MAN eTGL puikiai papildo MAN elektrinių sunkvežimių distribucinio transporto portfelį. Iki 235 km rida, greitas įkrovimas per maždaug 30 minučių ir iki 6 600 kg naudinga apkrova (priklausomai nuo kėbulo) – tai idealus sprendimas pervežimams šalies viduje.    

Pritaikytas eTruck sprendimas su MAN 360° konsultacijomis  

Transporto įmonės, pereinančios prie e-mobilumo, taip pat gali naudotis MAN 360° eMobility konsultacijomis. Tai apima individualizuotas analizes apie transporto priemonių naudojimą, įkrovimo infrastruktūros poreikius ir kitus sprendimus. MAN paslaugų pakete taip pat siūloma pačios įkrovimo infrastruktūros tiekimas bendradarbiaujant su įkrovimo infrastruktūros gamintojais. Be to, kaip ir įprastiniu kuru varomoms transporto priemonėms, MAN siūlo specialiai e-mobilumui pritaikytas aptarnavimo sutartis, finansavimo sprendimus ir daugybę skaitmeninių paslaugų.  

eTruck su MAN ProfiDrive  

„Mes ruošiame ateitį“ – tai MAN ProfiDrive prekių ženklo pažadas. MAN ProfiDrive yra vairuotojų mokymo, profesionalių vairuotojų kvalifikacijos kėlimo ir specializuotos technikos mokymo akademija. Mokymai apie elektrines transporto priemones tampa vis paklausesni klientų tarpe. Tai lemia ne tik dėl e-mobilumo didėjantis žinių poreikis apie saugų elgesį su aukštos įtampos technologijų valdymu, bet ir reikšmingi pokyčiai vairavimo procese. Jei dyzeliniuose varikliuose siekiama kuo mažiau stabdyti, norint taupyti degalus, tai elektrinių sunkvežimių atveju taisyklė keičiasi – stabdymas naudojant akceleratorių yra būtinas, siekiant energijos regeneracijos per rekuperaciją. Šių įgūdžių įsisavinimas ir praktinis pritaikymas yra MAN ProfiDrive mokymų dalis, skirta visiems vairuotojams ir parkų valdytojams, pereinantiems prie e-mobilumo.  

TIP Group: lankstumas per nuomą  

Pirmieji dešimt MAN eTGX sunkvežimių DB Schenker parke yra eksploatuojami bendradarbiaujant su TIP Group – viena pirmaujančių nepriklausomų komercinių transporto priemonių nuomos įmonių ir paslaugų teikėjų transporto ir logistikos srityje. Suteikdama MAN eTruck sunkvežimius, TIP leidžia įmonėms, tokioms kaip DB Schenker, lanksčiai ir greitai prisitaikyti prie augančių tvarios logistikos poreikių. „Mūsų tikslas – aprūpinti klientus moderniomis, aplinką tausojančiomis transporto priemonėmis ir padėti jiems siekti didesnio tvarumo“, – aiškina Oliver Bange, TIP Group Centrinės Europos regiono viceprezidentas. Įmonė aktyviai siekia tvaresnės ateities logistikos pramonėje. Orientuodamasi į nulinės emisijos transporto priemonių nuomą, TIP reikšmingai prisideda prie dekarbonizacijos proceso ir skatina perėjimą prie ekologiškesnių logistikos sprendimų.